جهت استفاده از نرم افزار، کافی است آن را دانلود و نصب نمایید.
تمامی محصولات دارای اکانت یک ماهه رایگان (بدون محدودیت) می باشند.
محصولات
حسابداری
حقوق و مزایا
باشگاه ورزشی
ثبت سفارش
انبارداری
حضور و غیاب
باشگاه بدنسازی
اموال
حسابداری با انبارداری
حقوق و مزایا با حضور و غیاب
باشگاه بازی
مدیریت بورس
فاکتور
دیسکت بیمه و مالیات
آموزشگاه
ارز دیجیتال
مدیریت چک
صندوق وام
مدیریت پسورد
حساب و کتاب
نوبت دهی
شارژ مجتمع (طلایی)
سهم الارث
حسابداری شرکتی
کنترل تردد
شارژ آپارتمان (نقره ای)
فرمول یاب
مودیان
مدیریت شیفت
شارژ ساختمان (برنزی)
انتقال داده
مقایسه محصولات ...
مقایسه محصولات ...
مقایسه محصولات ...
فروش دستگاه و سخت افزار
نرم افزارهای سرور:
حسابداری (سرور)
انبارداری (سرور)
حسابداری با انبارداری (سرور)
حسابداری شرکتی (سرور)
کنترل تردد (سرور)
آموزش تصویری
شرایط قفل نرم افزاری
سوالات متداول
ابزار
پنل نمایندگان
تماس با ما
ورود
ثبت نام
نظرات کاربران درباره نرم افزار حسابداری شرکتی آسان
ارسال نظر و پیشنهاد
محمدرضا ظریف سلطانی
1403/11/29 (09:31)
پاسخ
یکی از کمبودهای این نرمافزار در بخش حقوق و مزایا، نبود امکان ثبت آیتمهای تشویقی است. ما در برخی ماهها به همکاران تشویقی پرداخت میکنیم، اما این قابلیت در سیستم وجود ندارد. لازم است مانند مساعدهها، گزینهای برای ثبت تشویقی در سیستم فراهم شود تا در فیش حقوقی همان ماه نمایش داده شود، بدون اینکه مجبور باشم آیتمهای ثابت حقوق را تغییر دهم. به این ترتیب، امکان ثبت مقادیر متغیر (که ممکن است در یک ماه وجود داشته باشد و در ماه دیگر نباشد) فراهم خواهد شد
پشتیبان فنی
1403/11/30 (09:54)
با سلام
پیشنهاد شما بررسی خواهد شد.
محمدرضا ظریف سلطانی
1403/11/17 (08:52)
پاسخ
سلام. وقت بخیر.
لطفا امکانی اضافه کنید که در هنگام حذف فاکتور ، بررسی کند و اگر فاکتور دارای شناسه مالیاتی هست ، خطا بدهد و اجازه ندهد حذف گردد که جلوگیری از اشتباه کاربر است و کاربر بداند آن فاکتور ددر سامانه مودیان ارسال شده و نمی تواند فاکتور را حذف کند . ( باید آنرا برگشت از فروش بزند و در سامانه مودیان هم برگشت بزند )
پشتیبان فنی
1403/11/17 (13:23)
با سلام
پیشنهاد شما بررسی خواهد شد.
vafa azimi
1403/11/11 (12:08)
پاسخ
سلام وقت بخیر
لطفا در بخش حقوق و دستمزد ، حکم کارگزینی هم اضافه کنید .
پشتیبان فنی
1403/11/14 (10:44)
با سلام
پیشنهاد شما بررسی خواهد شد.
رضا شریعتی
1403/11/07 (11:32)
پاسخ
سلام وقت بخیر
بعضی اوقات پیش میاد زمانی که یک فاکتور رو میخوام به pdf تبدیل کنم سیستم به اشتباه دستور چاپ به پیرینتر را میدهد .
چطور مشکلم راحل کنم
پشتیبان فنی
1403/11/10 (13:12)
با سلام
در پنجره چاپ فاکتور، بجای زدن دکمه تبدیل به PDF، گزینه چاپ را بزنید و سپس در صفحه انتخاب پرینترها، پرینتر PDF را انتخاب کنید.
شجاعی
1403/10/30 (10:37)
پاسخ
سلام
با تشکر از زحمات شما؛ به اطلاع میرسانم به علت تغییرات در اطلاعات و لزوم درج تایه سنوات و تاهل در فایل بیمه؛ دیسکت بیمه قابل ارسال و بارگذاری در سایت بیمه نمیباشد
سپاس
پشتیبان فنی
1403/11/01 (11:05)
با سلام
این مورد در آپدیت بعدی نرم افزار اضافه خواهد شد.
محمدرضا ظریف سلطانی
1403/10/21 (10:32)
پاسخ
لطفا همانند مساعده ها یکی چیزی برای افزایش / کاهش حقوق اضافه کنید .
1- تشویقی ها - همکاران در طول ماه ممکن است تشویقی دریافت کنند و بشود همانند مساعده ثبت کرد .
2- جرایم / کسورات : مواردی هست که میخواهیم از حقوق آن ماه نیرو کم کنیم . مثلا خریدی از محصولات شرکت داشته ، جریمه شده یا موارد دیگر...
در حال حاضر مجبوریم در بخش کسورات / مزایا هر بار این فیلد را عددش را تغییر دهیم و البته گزارشی هم برایش نیست .
پشتیبان فنی
1403/10/22 (13:08)
با سلام
پیشنهاد شما بررسی خواهد شد.
شرکت ارغوان گستر آذر ماروا
1403/10/07 (13:50)
پاسخ
با سلام
لطفا در قسمت فیش های حقوقی بعد از اینکه ثبت پرداخت زده شد یا فیلد رنگی بشود یا در قیمت توضیحات عبارت ثبت شد درج گردد
پشتیبان فنی
1403/10/08 (14:49)
با سلام
پیشنهاد شما بررسی خواهد شد.
پشتیبان فنی
1403/09/25 (17:52)
پاسخ
با سلام
آپدیت جدید نرم افزار منتشر شد
نسخه 2.4.0 (آذر ۱۴۰۳)
امکان ثبت کد شغل شامل حروف در بخش اشخاص
اضافه شدن امکان تعیین کیفیت عکس وبکم در ثبت شخص
اضافه شدن «جستجو» به لیست حقوق و مزایای اشخاص و کسورات اشخاص
اضافه شدن «تغییر مقادیر به پیش فرض» و «تغییر مقادیر به صفر» به لیست حقوق و مزایای اشخاص و کسورات اشخاص
اضافه شدن دکمه های «فشرده کردن» و «باز کردن» به لیست حقوق و مزایای اشخاص و کسورات اشخاص
اصلاح خطای ورود از اکسل برای حالت های شیفت شب
اضافه شدن ثبت فایل دستگاه حضور و غیاب به بخش حضور و غیاب
اضافه شدن امکان کپی کردن فیش حقوقی
اضافه شدن تاریخ مساعده به ثبت و چاپ فیش حقوقی
حذف جمع پایه سنواتی از لیست بیمه ماهانه و محاسبه اتوماتیک آن در بخش مزایای ماهانه
اضافه شدن جمع حقوق و مزایا و جمع کسورات به ریز کارکرد لیست مالیات ماهانه
اضافه شدن جمع حقوق و مزایا و جمع کسورات به گزارش ریز کارکرد لیست مالیات ماهانه
شجاعی
1403/09/12 (09:55)
پاسخ
درود
با تشکر از شما بابت نرم افزار کاربردی و جامع شما
طبق مصوبه جدید شورایعالی کار به شرح زیر
*سازمان تامین اجتماعی*
قابلتوجه کارفرمایان گرامی؛
در اجرای مصوبه شورایعالی کار، همه کارفرمایان مکلف به «درج مزد پایه سنوات و حق تأهل» در لیستهای ارسالی هستند. مقتضی است به جهت اجرای بخشنامه تعیین دستمزد، نسبت به درج مزد و مزایا مزبور در لیستهای ارسالی جاری ماهیانه اقدام فرمایید.
در صورت امکان؛ این گزینه را در دیسکت بیمه برقرار نمایید
با تشکر
پشتیبان فنی
1403/09/13 (08:56)
با سلام
فعلا خود سازمان تامین اجتماعی تغییراتی در فایل دیسکت بیمه نداشته است و این 2 مورد باید در قالب مزایای ماهانه ارسال گردد.
رضا پورنصیر
1403/09/09 (12:45)
پاسخ
با سلام و درود
لطفا در فاکتور فروش برگشت از فروش قابل انتخاب باشد مثلا دوباره فاکتور ننویسیم یک انتخاب بگذارید که همان فاکتور برگشت شود مثل نرم افزار هلو
و دوم لیست بدهکاران وجود ندارد بدهکاران و بستنکاران هست و قابل تفکیک نیستند لطفا این را هم اعمال کنید
متشکرم
پشتیبان فنی
1403/09/10 (08:48)
با سلام
1- پیشنهاد شما بررسی خواهد شد
2- در گزارش بدهکاران و بستانکاران وضعیت را برروی بدهکاران تنظیم کرده و سپس گزارشگیری کنید.
رضا شریعتی
1403/09/08 (10:45)
پاسخ
سلام
ایا میشه وقتی فروش کالا میزنیم بصورت خودکار از موجودی انبار کسر شود و نیاز به فاکتور خروج از انبار نباشد ؟؟
پشتیبان فنی
1403/09/10 (08:46)
با سلام
از قسمت تنظیمات، تنظیمات تکمیلی و چاپ، تیک گزینه «عملیات حواله خودکار از انبار پیش فرض» را بزنید.
سید داود دامادی پور
1403/08/30 (02:23)
پاسخ
سلام و احترام
در بخش چاپ فاکتور چطور میتونم واترمارک "نرم افزار حسابداری آسان" رو بردارم.
تنظیماتی برای این کار تعبیه شده؟
پشتیبان فنی
1403/08/30 (10:06)
با سلام
این امکان در نرم افزار وجود ندارد.
شرکت ارغوان گستر آذر ماروا
1403/08/26 (19:59)
پاسخ
با سلام در گزازشات دفتر روزنامه گزارش تجمیع اسناد از حسابها و هزینه ها و خریدها و فروش ها و چک ها و غیره بصورت ماهانه بتوان گزارش گیری کرد تا توی دفتر روزنامه برای هر ماه یک سند تجمیعی وارد کرد
پشتیبان فنی
1403/08/27 (15:35)
با سلام
شما می توانید از بخش گزارشات پایه، گزارش کامل استفاده کنید.
hanan co
1403/08/15 (12:55)
پاسخ
باسلام
ببخشید من میخواست حساب تنخواه باز کنم الان درست نشون نمیده بی زحمت راهنمایی کنید
درضمن امکان تماس تلفنی هست واسه پشتیبانی یا نه
پشتیبان فنی
1403/08/16 (10:38)
با سلام
حساب تنخواه را باید در بخش حساب ها تعریف کنید
بله می توانید با شماره تلفن های شرکت تماس بگیرید.
IMS
1403/08/12 (14:39)
پاسخ
سلام
دررقسمت گزارش تخصیص اموال گروه کارمندان در گروه اشخاص مشاهده نمیشه و نمیشه انتخاب کرد که چه اموالی نزد کدام کارمند هست
پشتیبان فنی
1403/08/14 (08:54)
با سلام
پس از بررسی مشکلی در این بخش از نرم افزار مشاهده نشد و همه گروه در این گزارش قابل مشاهده است.
رضا غفاری
1403/07/22 (15:33)
پاسخ
سلام وقت بخیر لطفا در قسمت امور مالی دریافت چک اصلاح کنید که بشه ویرایش انجام داد الان فقط گزینه حذف و اضافه وجود داره ممنون
پشتیبان فنی
1403/07/23 (11:55)
با سلام
پیشنهاد شما بررسی خواهد شد.
پشتیبان فنی
1403/07/18 (14:07)
پاسخ
با سلام
آپدیت جدید نرم افزار منتشر شد
نسخه 2.3.0 (مهر ۱۴۰۳)
اضافه شدن «گزارش گردش کالا» به لیست کالاها
اضافه شدن چاپ فرستنده/ گیرنده به لیست خروج کالا
امکان چاپ فاکتور بصورت کاملا انگلیسی
اضافه شدن «لوگو» به چاپ فرستنده/ گیرنده
اضافه شدن «کپی کردن» به بخش امورمالی (پرداخت ها، دریافت ها ،هزینه ها، درآمدها، برداشت ها، سرمایه ها، ثبت بدهکار و ثبت بستانکار)
اضافه شدن «ورود از اکسل» به بخش هزینه ها و درآمدها
اضافه شدن «کپی کردن» به بخش اسناد (انتقال بین حساب ها و انتقال بین اشخاص)
پاک شدن مقادیر شناسه صیاد در حالت زدن دکمه «ثبت و جدید» در چک های دریافتی و پرداختی
اضافه شدن «کپی کردن» به بخش مساعده ها
اضافه شدن چاپ فاکتور انگلیسی (در 3 مدل) به تنظیمات مدل فاکتور A4 و A5
اضافه شدن مانده به «گزارش گردش کالا»
رضا پورنصیر
1403/07/18 (11:42)
پاسخ
درود بر شرکت آسان سیستم مبنا
لطفا برای هزینه ها - درآمدها - خدمات و واحد ها و کاربران حساب پیشفرض اضافه کنید
تا در کار کردن انتخاب نکنیم
متشکرم
پشتیبان فنی
1403/07/18 (14:13)
با سلام
پیشنهاد شما بررسی خواهد شد.
فراز آذرخش مهراز
1403/07/17 (08:35)
پاسخ
با سلام.
در سند حسابداری ردیف ارزش افزوده وجود ندارد. برای این مشکل باید چیکار کنیم؟
پشتیبان فنی
1403/07/18 (10:03)
با سلام
این مورد بررسی خواهد شد.
رضا حسینی
1403/07/14 (08:36)
پاسخ
سلام
در قسمت دریافت ، برای دریافت بدهی اشخاص لطفا جایی برای اعمال تخفیف در نظر بگیرید چرا که برای وارد کردن آن حتما باید فاکتور فروش طرف رو پیدا کنیم و و اونجا ثبت کنیم
ممنون
پشتیبان فنی
1403/07/14 (19:37)
با سلام
می توانید یک ثبت بستانکار وارد کنید.
رضا حسینی
1403/07/16 (09:12)
با سلام
جناب مهندس ثبت بستانکار همانطور که از اسمش پیداست یعنی از ما طلب داره ولی بنظر میاد تخفیف با بستانکار متفاوت باشه واسه همون تو گزارشگیری بجای اینکه تخفیف و امتیاز ما به مشتری مشخص بشه طلبکاری آن قید میشه لذا فیلد تخفیف اگر باشد بنظرم منطقی تر است
ممنون بابت زحمات و پاسخگویی
hanan co
1403/07/13 (12:45)
پاسخ
سلام
ببخشید کار ما پیمانکاری ماشین آلات حالا میخوایم موجودی لوازم یدکی هامونو بزنیم به سیستم فاکتور خرید که میزنم میام کالاهار رو باز میکنم موجودی صفر نشون میده سوال دیگه هم اینکه ما فروش نداریم خوب کالاهای مصرفی رو چگونه ثبت کنیم که موجودی انبارمون درست باشه
پشتیبان فنی
1403/07/14 (19:37)
با سلام
1- پس از ثبت فاکتور خرید، فاکتور را انتخاب کرده و دکمه تبدیل به حواله انبار را بزنید
2- می توانید از خروج کالا استفاده کنید.
رضا پورنصیر
1403/06/27 (21:13)
پاسخ
با سلام و عرض ادب
من تقریباً 25 سال است که کارهای شرکت را با نرم افزار حسابداری مدیریت می کنم ولی انصافاً نرم افزار حسابداری شرکتی آسان امکانات خوبی دارد.
مواردی که مدنظر من هست در این نرم افزار وجود دارد.
امیدوارم هر روز بیشتر از دیروز بدرخشید.
موفق و سربلند باشید
پشتیبان فنی
1403/06/28 (15:35)
سلام علیکم
بنده از طرف شرکت آسان سیستم مبنا، از شما دوست گرامی تشکر می کنم.
افق کاران شریف
1403/06/25 (14:50)
پاسخ
با سلام وقت بخیر تشکر از زحماتتون لطفا در قسمت فیش حقوق گروهی ثبت پرداخت اید به صورت تکی ثبت کنیم یه زحمتی بکشید چ.ن تعداد پرسنل ما زیاد به صورت دیسکت حقوق گروهی پرداخت میکنیم ثبت پرداخت گروهی فعال کنید همه باهم ثبت بن
پشتیبان فنی
1403/06/25 (19:22)
با سلام
پیشنهاد شما بررسی خواهد شد.
پشتیبان فنی
1403/06/21 (12:26)
پاسخ
با سلام
آپدیت جدید نرم افزار منتشر شد
نسخه 2.2.0 (شهریور ۱۴۰۳)
اضافه شدن شرکت «پرداخت الکترونیک سپهر» به لیست کارت خوان ها
اضافه شدن بخش «اموال و دارایی های ثابت» بصورت اختصاصی شامل بخش تولید سریال، تولید بارکد و چاپ اموال
اضافه شدن بخش خروج اموال
اضافه شدن بخش تخصیص اموال به اشخاص و گردش اموال
اضافه شدن بخش لغو تخصیص اموال
اضافه شدن فیلتر «وضعیت دریافت» به بخش اقساط ماهانه
اضافه شدن «شناسه شخص» به گزارشات وام های پرداختی و اقساط ماهانه
اضافه شدن بخش گزارشات اموال و دارایی های ثابت، خروج اموال، تخصیص اموال و لغو تخصیص اموال
اضافه شدن لینک «ابزار و نرم افزارهای جانبی» به بخش امکانات
hanan co
1403/06/15 (11:43)
پاسخ
سلام
ببخشید کدوم تنظیمات
پشتیبان فنی
1403/06/17 (09:16)
با سلام
در منوی اصلی نرم افزار گزینه تنظیمات مشخص است.
hanan co
1403/06/14 (16:59)
پاسخ
سلام
ببخشید ما دوشیفت کار میکنیم حضور وغیاب شب و روزه(شیفت روز 8الی 19و20الی 7) ولی متاسفانه سیستم فقط روزکار نشون میده بی زحمت رهنمایی کنید
پشتیبان فنی
1403/06/15 (09:32)
با سلام
ابتدا از قسمت تعاریف، شیفت های کاری، شیفت های خود را تعریف کنید
سپس از قسمت تنظیمات ساعت کار شیفت ها را به اشخاص تخصیص دهید.
بهنام
1403/06/13 (10:57)
پاسخ
سلام وقت بخیر قسمت اشخاص اظافه کنید چند قیمت فروش برای مشتری
پشتیبان فنی
1403/06/15 (09:30)
با سلام
امکان اضافه شدن این مورد وجود ندارد.
پیمان نعمت زاده
1403/06/05 (19:31)
پاسخ
با سلام وقت بخیر تشکر از زحماتتون لطفا در قسمت گردش کالا در گزارشات انبار گردانی یک ستون از مانده کنار ورود و خروج اضافه کنید . مثلا در هر تارخی بتوان مانده ی آن تاریخ را مشاهده کرد تا کار انبار گردانی آسان تر شود و اگر موجودی کالایی صفر شد بدانیم در چه تاریخی موجودی انبارمان به اتمام رسیده / مورد دیگر لطفا مارک یا رنگ بندی به قسمت گزارشات مالی یا صورتحساب ها اضافه کنید برای زمان هایی که صورتحساب ها را با یک دیگر یا حساب بانکی را با پرینت بانکی مقایسه میکنیم راحت تر بتوان علامت گذاری کرد ممنون
پشتیبان فنی
1403/06/06 (15:42)
با سلام
پیشنهادات شما بررسی خواهد شد.
رضا حسینی
1403/05/24 (15:10)
پاسخ
سلام
در قسمت اشخاص تو گروه بندی شخصی بعنوان کارمند تعریف شده ولی مشکل اینجاست که ما هیچ خرید و فروشی نسبت به این شخص نمیتونیم ثبت کنیم ولی از انجا که کارمند هم میتونه مثل مشتریها خرید یا فروش به این مجموعه داشته باشه راحل چیست ضمن اینکه بایستی ایشون در گروه کارمندهای ما باشه
ممنون
پشتیبان فنی
1403/05/25 (12:32)
با سلام
از بخش تنظیمات، تنظیمات تکمیلی و چاپ، تیک تفکیک اشخاص داخل و خارج مجموعه را بردارید.
محمدرضا ظریف سلطانی
1403/05/23 (20:50)
پاسخ
یک باگ وجود دارد . زمانی که چک را دریافت می کنیم ، به دریافت های آن مشتری مبلغ را بستانکار می کند . سپس اگر چک را باطل کنیم ، از حساب طرف کم نمیکند !
پشتیبان فنی
1403/05/24 (10:37)
با سلام
پس از ابطال چک دریافتی، بخش امور مالی - دریافت ها را باز کرده و دریافت متصل به آن چک را پیدا کنید و مبلغ آن را به مبلغ صفر تغییر دهید.
1
2
3
4
5
6
کاربر مدیر
کاربر دائمی
کاربر موقت
کاربر موقت قدیمی
دانلود رایگان | حجم کم | نصب آسان | بدون قفل سخت افزاری | یک ماه رایگان (نسخه اصلی - بدون محدودیت) | پشتیبانی رایگان | آپدیت رایگان
سرورهای وبسایت محصولات: سرور 1 (
product.easysoft.ir
) | سرور 2 (
easysofts.ir
) | سرور 3 (
asansystemmabna.ir
)
Copyright © 2012-25 EasySoft.ir All rights reserved.