جهت استفاده از نرم افزار، کافی است آن را دانلود و نصب نمایید.
تمامی محصولات دارای اکانت یک ماهه رایگان (بدون محدودیت) می باشند.
محصولات
حسابداری
حقوق و مزایا
باشگاه ورزشی
ثبت سفارش
انبارداری
حضور و غیاب
باشگاه بدنسازی
اموال
حسابداری با انبارداری
حقوق و مزایا با حضور و غیاب
باشگاه بازی
مدیریت بورس
فاکتور
دیسکت بیمه و مالیات
آموزشگاه
ارز دیجیتال
مدیریت چک
صندوق وام
مدیریت پسورد
حساب و کتاب
نوبت دهی
شارژ مجتمع (طلایی)
سهم الارث
حسابداری شرکتی
کنترل تردد
شارژ آپارتمان (نقره ای)
فرمول یاب
مودیان
مدیریت شیفت
شارژ ساختمان (برنزی)
انتقال داده
مقایسه محصولات ...
مقایسه محصولات ...
مقایسه محصولات ...
فروش دستگاه و سخت افزار
نرم افزارهای سرور:
حسابداری (سرور)
انبارداری (سرور)
حسابداری با انبارداری (سرور)
حسابداری شرکتی (سرور)
کنترل تردد (سرور)
آموزش تصویری
شرایط قفل نرم افزاری
سوالات متداول
ابزار
پنل نمایندگان
تماس با ما
ورود
ثبت نام
نرم افزار حسابداری شرکتی آسان
دانلود نرم افزار حسابداری شرکتی آسان
قیمت نسخه یک ماه: رایگان
قیمت نسخه دائمی: سه میلیون و 499 هزار تومان
نسخه 2.2.0 (شهریور 1403)
نظرات کاربران...
راهنمای نرم افزار
لینک کمکی 1
لینک کمکی 2
لینک کمکی 3
محصولات مشابه این نرم افزار:
نرم افزار حسابداری آسان
نرم افزار حقوق و مزایا با حضور و غیاب آسان
نرم افزار حسابداری شرکتی آسان (سرور)
مقایسه محصولات مشابه
نرم افزار حسابداری شرکتی آسان
نرم افزار حسابداری شرکتی آسان به شما کمک می کند بدون نیاز به دانش حسابداری، انبارداری و حقوق و مزایا کارهای مربوط به حسابهای شرکت خود را انجام داده و فاکتور فروش و فیش حقوقی صادر نمایید.
این نرم افزار دارای امکانات سریع ثبت فاکتور خرید، صدور فاکتور فروش و صدور پیش فاکتور از طریق سریال کالا و بارکد خوان می باشد. در این نرم افزار می توان اشخاص، حساب ها، انبارها، کالاها (کالاها در سه لایه تعریف می شوند) و خدمات را تعریف کرد. محصولات را با مشخصات: گروه، زیرگروه، نام کالا، سریال، بارکد، بارکد دوم، موجودی اولیه، واحد، قیمت خرید، قیمت فروش، تخفیف خرید، تخفیف فروش و توضیحات می توان ذخیره کرد.
با استفاده از این نرم افزار می توان لیست کارمندان شرکت را در گروه های مختلف تعریف و مدیریت کرد، همچنین برای هر کارمند به صورت مجزا موارد حقوق و مزایا (حقوق و پایه، حق مسکن، حق خواربار و ...) و کسورات (حق بیمه، مالیات و ...) تعریف کرد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار تعریف مبلغ ساعت اضافه کار، کسر کار، ماموریت، شیفت های کاری و ... به صورت مجزا برای هر کارمند می باشد. همچنین، در این نرم افزار تنظیمات بیمه، مالیات و تعداد ساعات مرخصی در سال نیز تعبیه شده است. همچنین می توان ساعت ورود، ساعت خروج، جمع حضور، اضافه کار، کسر کار و اضافه کار روز تعطیل و غیبت موجه یا غیرموجه را برای هر شخص ثبت کرد.
توسط نرم افزار می توان سند حسابداری پرداخت، دریافت، هزینه و درآمد را ثبت، ذخیره و چاپ نمود. تمام اسناد و فاکتورهای ثبت شده قابلیت چاپ در کاغذهای معمولی و کاغذهای حرارتی فیش پرینتر را دارند. با این نرم افزار می توان اسناد و چک های دریافتی و پرداختی را به صورت وصول شده یا نشده ذخیره کرد. با این نرم افزار می توان فاکتور های خرید، فاکتور های فروش و پیش فاکتور و رسیدهای ورود و حواله های خروج را به سادگی ثبت، ذخیره و چاپ نمود. هنگام ثبت فاکتور می توان برای هر کالا بصورت جداگانه تخفیف و توضیحات وارد کرد، همچنین گزینه تخفیف کلی و مالیات نیز در فاکتور وجود دارد.
این نرم افزار شامل بخش وام بوده و می توان یک وام تعریف و آن را به کارمندان تخصیص داد و دفترچه اقساط آن را ایجاد کرد. می توان دریافت اقساط را از طریق دریافت مستقیم یا دریافت از طریق فیش حقوقی ثبت کرد.
با نرم افزار حسابداری شرکتی آسان می توان بصورت گروهی برای کالاها سریال و بارکد تولید کرد، در بخش تولید بارکد از سه مدل مختلف بارکد EAN 13 و Code 128 و Code 39 می توان استفاده کرد. همچنین می توان مشخصات کالا و بارکد کالا را چاپ نمود.
با این نرم افزار می توان حواله های ورود و رسیدهای خروج را ثبت، ذخیره و چاپ نمود. همچنین، می توان کالاهای موجود در هر انبار را به صورت جداگانه مشاهده نمود. توسط نرم افزار می توان سند انتقال کالا از یک انبار به انبار دیگر را ثبت، ذخیره و چاپ نمود. همچنین می توان حواله برگشت از ورود و برگشت از خروج صادر کرد. توسط این نرم افزار می توان فرمول تولید کالا تعریف کرد و در بخش تولید کالا از فرمول استفاده کرد. با ثبت تولید کالا به موجودی کالای تولید شده اضافه گردیده و از موجودی مواد اولیه کسر می گردد.
توسط این نرم افزار می توان «لیست بیمه ماهانه» کارکنان را به همراه کارگاه ها و ریز کارکرد لیست بیمه را مدیریت کرد و فایل های دیسکت بیمه مربوط به سازمان تامین اجتماعی را در فرمت های .dbf و .txt تهیه کرد.
با این نرم افزار می توان «لیست مالیات ماهانه» کارکنان را به همراه کارفرمایان و ریز کارکرد لیست مالیات را مدیریت کرد و فایل های دیسکت مالیات مربوط به سازمان امور مالیاتی کشور را در 3 فایل WP، WK و WH تهیه کرد.
همچنین توسط این نرم افزار می توان «لیست حواله های بانکی» را به همراه پرداخت کننده ها و ریز حواله ها را مدیریت کرد و فایل های دیسکت حواله های بانکی مخصوص بانک های ملی، ملت، صادرات، تجارت، سپه، پاسارگاد، شهر، سامان و یا بصورت فایل پایا مخصوص تمام بانک ها تهیه کرد.
انواع و اقسام گزارشات از قبیل گزارش موجودی کالاها، گزارش کاردکس کالاها، گزارش ورود کالا، گزارش خروج کالا، گزارش فاکتورهای خرید، فاکتورهای فروش، چک های پرداختی دریافتی، وام های پرداختی و اقساط دریافتی، فیش حقوقی، حضور و غیاب کارکنان و ... ساخته شده است تا کاربران بتوانند موارد مورد نیاز خود را گزارش گیری کنند. امکانات تهیه پشتیبان و بازیابی آن نیز در نرم افزار وجود دارد. همچنین در این نرم افزار، لیست کاربران نیز تعبیه شده است تا کاربران با رمز عبور وارد نرم افزار شوند.
و رمز عبور خود وارد نرم افزار می شوند. لازم به ذکر است در این نرم افزار می توان از بخش فاکتورها و امور مالی در بازه های مختلف روزانه، ماهانه، فصلی و سالانه با انواع نمودارهای میله ای، خطی، سطری، مساحتی، پراکندگی، دایره ای و دایره ای سه بعدی نمودار ترسیم کرد.
این نرم افزار قابلیت اتصال به دستگاه کارت خوان کنترل تردد RFID برای ثبت ورود و خروج را دارد. همچنین می توان برای عملیات ورود و خروج متن پیامک تنظیم و بصورت خودکار ارسال کرد.
این نرم افزار تحت شبکه می باشد و توسط آن می توان به
نسخه سرور نرم افزار حسابداری شرکتی آسان
متصل شد.
امکانات نرم افزار حسابداری شرکتی آسان
• مديريت ليست اشخاص و کارکنان شرکت (ذخيره و چاپ اطلاعات کامل پرسنل)
• مديريت گروه اشخاص (اشخاص داخل مجموعه و اشخاص خارج مجموعه)
• مديريت صندوق و حساب ها (امکان تعریف حساب جدید)
• مدیریت اموال و دارایی های ثابت
• مديريت انبارها (امکان تعریف انبار جدید)
• تعريف مجزای ليست حقوق و مزايا (حقوق پايه، حق مسکن، بن نقدی، پاداش و ...) برای هر کارمند
• تعريف مجزای ليست کسورات برای هر کارمند
• امکان بارگذاری لیست حقوق و دستمزد بصورت اتوماتیک
• مدیریت لیست محصولات در سه سطح (گروه کالاها، زیر گروه و محصولات) به همراه درج سریال، بارکد، بارکد دوم، موجودی اولیه، واحد، قیمت خرید، قیمت فروش، تخفیف خرید و تخفیف فروش
• مديريت ليست خدمات
• قابلیت ورود از اکسل اشخاص، اموال، کالاها و خدمات
• امکان تولید سریال کالا و بارکد کالا
• ثبت فاکتور خرید و چاپ در کاغذهای معمولی و حرارتی فیش پرینتر
• صدور فاکتور فروش و چاپ در کاغذهای معمولی و حرارتی فیش پرینتر
• ثبت و چاپ پیش فاکتور و تبدیل به فاکتور فروش
• ثبت فاکتور برگشت از خرید و برگشت از فروش
• ثبت سریع فاکتور فروش با استفاده از بارکد خوان
• ثبت جداگانه تخفیف و توضیحات برای هر کالا در فاکتور
• ثبت تخفیف و مالیات برای کل فاکتور
• قابلیت امکان چاپ فاکتور رسمی
• مدیریت کالاهای موجود در انبار
• ثبت رسید ورود کالا به انبار و چاپ آن به صورت گرافیکی در کاغذهای معمولی و حرارتی فیش پرینتر
• صدور حواله خروج کالا از انبار و چاپ آن به صورت گرافیکی در کاغذهای معمولی و حرارتی فیش پرینتر
• ثبت انتقال کالا از یک انبار به انبار دیگر و چاپ آن به صورت گرافیکی در کاغذهای معمولی و حرارتی فیش پرینتر
• ثبت حواله برگشت از ورود کالا و ثبت حواله برگشت از خروج کالا
• ثبت درخواست خرید کالا با قابلیت تبدیل به حواله ورود
• امکان تعریف فرمول تولید کالا
• ثبت حواله تولید کالا با تعیین مجزای انبار تولید و انبار مواد اولیه
• ثبت دریافت ها و پرداخت ها
• ثبت هزینه ها و انواع هزینه ها
• ثبت درآمد ها و انواع درآمد ها
• ثبت سرمایه ها و برداشت ها
• امکان چاپ اسناد امور مالی در کاغذهای معمولی و حرارتی فیش پرینتر
• امکان چاپ سند حسابداری
• مدیریت بدهکاران و بستانکاران
• امکان ثبت عملیات دریافت و پرداخت و ... بصورت گروهی
• ثبت چک های دریافتی و پرداختی و تغییر وضعیت پاس شدن، برگشت شدن، باطل شدن و تبدیل چک دریافتی به چک پرداختی
• ثبت اسناد انتقالی از یک حساب به حساب دیگر
• بخش چاپ چک قالب صیاد
• قابلیت اتصال نرم افزار به دستگاه کارت خوان جهت ارسال مبلغ به دستگاه
• تنظيمات اضافه کار، کسر کار، حق ماموريت، مرخصی سالانه، روز تعطیل و غیبت برای هر کارمند
• تنظيمات ماليات و حق بيمه بر اساس قانون کار
• امکان بارگذاری مالیات و بیمه بصورت اتوماتیک
• مديريت ليست شیفت های کاری
• تعريف مجزای ساعت کار برای هر کارمند
• ثبت ورود و خروج روزانه کارکنان با تاریخ و ساعت سیستم و دستی
• محاسبه جمع حضور، اضافه کار، کسر کار و اضافه کار روز تعطیل
• پرسش هنگام ثبت اضافه کار و کسر کار
• قابلیت اتصال به دستگاه کارت خاون کنترل تردد RFID برای ثبت ورود و خروج
• مديريت و تخصیص وام به کارمندان
• صادر کردن فيش حقوقی ماهانه برای هر کارمند (ذخيره و چاپ به صورت گرافيکی)
• امکان ثبت و چاپ گروهی فیش های حقوقی
• امکان صدور فیش حقوقی بصورت روزانه
• امکان ثبت و مدیریت «لیست بیمه ماهانه» کارکنان به همراه کارگاه ها و ریز کارکرد لیست بیمه
• تهیه فایل های دیسکت بیمه مربوط به سازمان تامین اجتماعی را در فرمت های .dbf و .txt
• امکان ثبت و مدیریت «لیست مالیات ماهانه» کارکنان به همراه کارفرمایان و ریز کارکرد لیست مالیات
• تهیه فایل های دیسکت مالیات مربوط به سازمان امور مالیاتی کشور در 3 فایل WP، WK و WH
• امکان ثبت و مدیریت «لیست حواله های بانکی» به همراه پرداخت کننده ها و ریز حواله ها
• تهیه فایل های دیسکت حواله های بانکی مخصوص بانک های ملی، ملت، صادرات، تجارت، سپه، پاسارگاد، شهر، سامان و یا بصورت فایل پایا مخصوص تمام بانک ها
• ویرایش پروفایل شرکت یا فروشگاه و ثبت لوگوی فروشگاه جهت نمایش در فاکتورها
• تنظیم اندازه لوگو و فونت بخش های مختلف گزارشات
• گزارشات پایه شامل اشخاص و موجودی کالاها، کاردکس کالا و گزارش مانده حساب ها، سود و زیان، حضور و غیاب، فيش های حقوقی و...
• گزارشات اصلی شامل گزارشات فاکتورهای فروش و خرید، برگشت از فروش، دریافت ها، پرداخت ها، هزینه ها، چک های دریافتی و ... به صورت از تاریخ تا تاریخ و براساس شخص
• گزارش بهای کالاها با استفاده از الگوریتم های میانگین وزنی، FIFO و LIFO
• گزارشات انبارگردانی شامل گزارشات ورود کالاها، خروج کالاها، انتقال کالاها و ... به صورت از تاریخ تا تاریخ
• گزارشات دفاتر شامل دفتر معین اشخاص، معین حساب ها، دفتر روزنامه و دفتر کل...
• گزارشات ترازنامه و تراز آزمایشی دو ستونی و چهار ستونی...
• گزارشات نمودار فاکتورها و نمودار امور مالی در بازه های روزانه، ماهانه، فصلی و سالانه با انواع نمودارهای میله ای، خطی، سطری، مساحتی، پراکندگی، دایره ای و دایره ای سه بعدی
• امکان ایجاد سال مالی جدید
• قابلیت استفاده نرم افزار بصورت شبکه
• امکانات مرتب سازی گزارشات و تبدیل تمامی گزارشات به اکسل
• امکان انتخاب تصویر شخص از طریق اتصال نرم افزار به دستگاه وبکم
• سایر امکانات نظیر دفترچه تلفن، یادآوری ها و راس گیری چک
• مدیریت کاربران نرم افزار و تعیین سطح دسترسی کاربران به قسمت های مختلف
• امکان تبدیل گزارشات به PDF
• امکان ارسال پیامک به اشخاص بصورت خودکار و گروهی
• تهيه پشتيبان از نرم افزار و بازيابی پشتيبان، پشتیبان گیری خودکار و بروزرسانی نرم افزار
• نصب و راه اندازی نرم افزار در تمامی سيستم ها تنها با چند کليک
دانلود نرم افزار حسابداری شرکتی آسان
لینک کمکی 1
لینک کمکی 2
لینک کمکی 3
نظرات کاربران...
راهنمای استفاده از نرم افزار
قوانین و مقررات استفاده از نرم افزار
محصولات مشابه این نرم افزار:
نرم افزار حسابداری آسان
نرم افزار حقوق و مزایا با حضور و غیاب آسان
نرم افزار حسابداری شرکتی آسان (سرور)
مقایسه محصولات مشابه
ارتباط نرم افزار با دستگاه:
پرینتر معمولی
پرینتر حرارتی
بارکد خوان
کارت خوان بانکی
وبکم
کنترل تردد RFID
مقایسه ارتباط نرم افزارها با دستگاه
خروجی نرم افزار:
پرینت معمولی
پرینت حرارتی
فایل Pdf
فایل اکسل
پیامک
دیسکت بیمه
دیسکت مالیات
حواله بانک
مقایسه خروجی نرم افزارها
دانلود رایگان - حجم کم - نصب آسان - بدون قفل سخت افزاری - یک ماه رایگان (نسخه اصلی بدون محدودیت) - پشتیبانی رایگان - آپدیت رایگان
#حسابداری_شرکتی #نرم_افزار_حسابداری_شرکتی #نرم_افزار_حسابداری_شرکتی_آسان #حسابداری_حقوق_و_مزایا #نرم_افزار_حسابداری_حقوق_و_مزایا #نرم_افزار_حسابداری_حقوق_و_مزایا_آسان #شرکت_آسان_سیستم_مبنا #آسان_سیستم_مبنا #آسان_سیستم #شرکت_ایزی_سافت #ایزی_سافت #دانلود_رایگان #حجم_کم #نصب_آسان #بدون_قفل_سخت_افزاری #یک_ماه_رایگان #نسخه_اصلی #بدون_محدودیت #پشتیبانی_رایگان #آپدیت_رایگان
برخی از مشتریان این نرم افزار
نسخه:
2.2.0
| تاریخ نسخه: شهریور 1403 | حجم
14.22MB
| سیستم عامل:
Windows XP, Vista, 7, 8, 8.1, 10 and 11
| پیشنیاز:
NET Framework 2.0.
یا بالاتر
دانلود رایگان | حجم کم | نصب آسان | بدون قفل سخت افزاری | یک ماه رایگان (نسخه اصلی - بدون محدودیت) | پشتیبانی رایگان | آپدیت رایگان
سرورهای وبسایت محصولات: سرور 1 (
product.easysoft.ir
) | سرور 2 (
easysofts.ir
) | سرور 3 (
asansystemmabna.ir
)
Copyright © 2012-24 EasySoft.ir All rights reserved.